• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
קידום אתרים בעברית

שיטות שיווק פופולריות בשנת 2024

שנת 2024 כבר פה ואנחנו כבעלי עסקים, חייבים למצוא את הדרכים הנכונות והיעילות לשווק את עצמינו, את התוצרת שלנו ואת העסק שלנו. השאלה היא, בעידן בו יש כל כך הרבה שיטות שיווק, מה היא שיטת השיווק הנכונה עבור העסק שלי? אנחנו פה בשביל לעזור לכם להבין – מה הן שיטות השיווק שיתפסו חזק גם בשנת 2024.

שיווק הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מכל עסק שרוצה להיות רווחי. כיום, בין אם אתה מאמן כושר פרטי או בעל חנות למוצרי חשמל – כמעט ולאף אחד אין את האפשרות לא לשווק את עצמו. התחרות מורגשת בכל תחום ואנחנו צריכים למצוא כל הזמן דרכים חדשות בשביל להבליט ולייחד את עצמינו ואת השירות שאנו נותנים. 

שיווק היא הדרך בה אנחנו רוצים לספר על עצמינו לעולם ויש חשיבות גדולה לדרך בה אנחנו בוחרים לעשות זאת. שיטות שיווקיות שונות יכולות למתג אותנו בדרכים שונות. לכן עוד לפני שאנחנו מתפזרים בשיווק אגרסיבי על פני כל פלטפורמה אפשרית – כדאי שנבין מה הן השיטות שיכולות לעשות את ההבדל בשביל העסק הספציפי שלנו. 

שיטות השיווק השונות

ישנם אינספור שיטות שיווק שונות שקיימות היום. חלקן עושות שימוש ברשתות החברתיות, חלקן משווקת את עצמן ברדיו או בטלוויזיה וחלקן בוחרות לעשות שימוש בפליירים מעוצבים. 

הנה כמה מהשיטות הפופולריות:

שיווק דיגיטלי: כנראה דרך השיווק הפופולרית ביותר שנהוגה היום ברחבי העולם. שיווק דיגיטלי כיום הוא למעשה רק כותרת לתחום בו הערוצים הולכים ומתרחבים. 

חברות ועסקים רבים, גדולים כקטנים, עושים שימוש נרחב בשיווק דיגיטלי בפלטפורמות השונות על פני גלי הרשת כגון – רשתות חברתיות, תוכן באתרים, קידום אורגני בגוגל, פרסום ממומן דרך מנועי החיפוש הגדולים (PPC), שיווק באמצעות אימייל מרקטינג, ניוזלטרים והרשימה עוד ארוכה. 

שיווק אנושי מפה לאוזן: השיווק הבין אישי אולי נראה לחלקינו כמו נחלת העבר, אך אם היו נתונים המציגים כמה עצמאיים בישראל ובעולם מגיעים ללקוחות השונים מפה לאוזן, הנתונים היו מפתיעים את חלקינו מאוד. לכן, כדאי לתת את הדעת גם על הצורה השיווקית הזו שכוללת בין היתר שיטות מוכרות כמו חבר מביא חבר, תגמול על הבאת לקוח חדש, מעבר מפה לאוזן, קשרים אישיים ועוד. 

שיווק ישיר: השיווק הישיר חווה עליות ומורדות לאורך הדרך, אך נדמה שכיום זו היא אולי שיטת השיווק הבטוחה והיציבה ביותר. קשה להעריך במספרים את יעילותה של השיטה הזו, אך עצם העובדה שהיא עדיין פה איתנו, מדברת בעד עצמה. 

שיטת השיווק הישיר כוללת בין היתר דיוור ישיר (דואר אמיתי ולא אי-מייל), כנסים ואירועים שונים, ירידים וכמובן אי אפשר בלי עלוני הפרסום או בשמם המוכר יותר פליירים מעוצבים. 

היתרונות הגדולים של פליירים מעוצבים

בימים בהם אנחנו מדפדפים פוסטים ברשתות החברתיות במהירות האור, הערך לנייר המודפס פתאום מתגלה מחדש ואף מתחזק. פליירים מעוצבים לא פה איתנו מאתמול, הם עשו דרך ארוכה ושרדו תקופות שיווק שונות בשביל לספר, לכל אחד ואחת שרוצה – על כל עסק שרוצה לשווק את עצמו בסביבה. 

הנה כמה מהיתרונות הבולטים בשיווק עם פליירים מעוצבים:

  • המחיר: בעוד שאנחנו צריכים לפזר סכומי כסף גדולים בשיווק דיגיטלי, פליירים הם דרך זולה הרבה יותר לשווק את העסק שלכם. אפשר להדפיס כמות גדולה, על צד אחד או על שני צדדים תוך הכנסה של מידע, טקסט ועיצוב מושך. 
  • משהו מוחשי ביד: כולנו יודעים כמה מהר אנחנו מדפדפים פרסומות בטלפון האישי שלנו, אך יש משהו שונה בפליירים, משהו שמאלץ אותנו להסתכל עליהם קצת יותר ואף לזכור את המידע, הרבה יותר מאשר פוסט אחד מבין מיליון אחרים. 
  • הגעה קלה להרבה אנשים: באמצעות חלוקת פליירים בדיוור ישיר או בנקודות חלוקה נבחרות, ניתן להגיע ישירות להרבה מאוד אנשים. 
  • קלים לעיצוב ולייצור: פליירים צריכים להציג את העסק שלכם בצורה עניינית, מושכת וכזו שתיזכר. אל תהססו לפנות לחברות מקצועיות לעיצוב הפליירים, חברות כמו דיוניסוס – Dyonisos מתמחות גם בעיצוב פליירים ויכולות לקחת את הפליירים שלכם להישגים גבוהים בהרבה. 

חברת Dyonisos הינה חברה לעיצוב דיגיטלי, שיכולה לעזור לכל עסק עם שיווק איכותי ומיתוג מעולה. לכן אם גם אתם מחפשים את כל אפשרויות העיצוב הגרפי במקום אחד, Dyonisos היא המקום בשבילכם.