• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » דברים מעניינים » שינוי עמוד הבית בפייסבוק
שינוי עמוד הבית בפייסבוק

שינוי עמוד הבית בפייסבוק

פייסבוק הודיעו על שינוי מראה דף הבית שיראה בצורה חדשה וקצת שונה ממה שקיים היום כך שצפוי בעקבות זאת לשפר את התוכן והפרסומות בעמוד שלכם ולהציג אותם בפני עוד קהלים חדשים שלא היו קודם, וזה יכול לשפר לכם גם באופן מצוין את החשיפה של מה שתרצו לפרסם ולקדם בצורה אורגנית.


אז איך הפיד בפייסבוק הולך להראות?

שינוי העמוד בפייסבוק לפי ההודעה שפייסבוק הוציאה הולך להתחלק ל- 2 חלקים עיקריים:

  • בית / Home: זה יהיה הפיד הראשי בעצם והוא יכלול יכלול תוכן חדש שאתם לא עוקבים אחריו, ועוד כל מיני המלצות מפייסבוק שמותאמות אליכם אישית לפי האלגוריתם ומתי שאתם תפתחו את האפלקציה הם יופיעו.

  • פיד / Feed: פה יהיה עוד סוג של פיד שהוא בעצם מכיל בתוכו את כל התוכן שחברים שלכם העלו ומסתם אנשים שאתם עוקבים אחריהם כל הזמן. (כמו הפיד הקיים כיום.)

שאתם תפתחו את פייסבוק דבר ראשון שתראו זה את דף הבית והפיד יהיה עוד סוג של כרטיסייה שבה תראו את כל מה שהעוקבים שלכם העלו ומה שאתם בחרתם לראות.


למי השינוי עמוד הזה של פייסבוק יכול להועיל?

בשביל המשווקים – לכל היוצרי תוכן והאנשי שיווק שרוצים להגדיל את הקהל שלהם בפייסבוק, בזכות עמוד הבית החדש יהיה להם אופציה להגיע להמון עוקבים וגולשים חדשים שלא היו בעבר. (וזה מעולה לקידום עסקים קטנים)

בשביל הגולשים – זה שינוי חדשני ומעניין ממה שהיה עד היום בחווית הגלישה של פייסבוק, מכיוון שחוץ מכל התוכן שהם רואים מחברים שלהם או ממי שהם עוקבים אחריו הם יחשפו לתוכן חדש ומעניין בגלילה של הפיד שמותאם בדיוק להם.

בעצם מה שפייסבוק מנסה לעשות בעדכון הזה זה להיות כמו סוג של טיקטוק חדשני, מכיוון שיהיה גלילה אין סופית בפיד בפוסטים ותוכן שמותאם לכם ומעניינים אתכם על ידי הבחירה של האלגוריתם שמכיר אתכם טוב.


על מה השינוי של פייסבוק הכי ישפיע?

הדבר שהכי יהיה טוב ויושפע מהשינוי עמוד של פייסבוק זה שהתוכן שלכם יגיע בצורה אורגנית להרבה יותר משתמשים וגולשים, ויהיה הרבה יותר קל מהאפשרויות שיש היום לבנות קהל יותר גדול של עוקבים טובים ואיכותיים.

השינויים מתחילים להכנס לפייסבוק החל מהיום ולאט לאט יגיעו לכל המתמשים ברחבי העולם.

איך תדעו שהעדכון הגיע גם אליכם? ברגע שתפתחו את הפייסבוק ותראו את כרטיסיית העדכונים החדשה שהתווספה לכם בסרגל הקיצורים בעמוד הבית למעלה. (מקור למאמר)