• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים » תוכן ארוך או קצר – מה עדיף לקידום אתרים אורגני?
מה עדיף לקידום אתרים אורגני תוכן ארוך או קצר?

תוכן ארוך או קצר – מה עדיף לקידום אתרים אורגני?

עשו הרבה בדיקות ומחקרים האם התוצאות שממוקמות ראשונות בגוגל, הם עם תוכן ארוך או תוכן קצר? והתוצאות יצאו שברוב המקרים התוצאות הראשונות היו עם תוכן ארוך! כי האינטרס של גוגל זה להציג את המקור מידע הכי אמין וטוב, וכמובן מעמיק שיכסה את כל השאילתת חיפוש של הגולש.

עכשיו חשוב לזכור שלא כל תוצאה בחיפוש חייבת להיות ארוכה! מכיוון שלפעמים אנשים מחפשים תשובה קצרה וקולעת לשאלה שלהם. ואם נציג להם משהו מידי ארוך, החוויה שלהם בגוגל תהיה לא טובה.

תבינו שבשונה מקישורים חיצוניים שאולי בעתיד לא יועילו לנו לקידום האורגני, תוכן תמיד ישאר באתר! ולכן חשוב ממש להשקיע בו, מכיוון שזה השקעה לטווח הארוך.

בקיצור תמיד תנסו להגדיל ראש, ולחשוב על מה הגולש מחפש לדעת באותו הרגע. האם זה תוכן ארוך ומעמיק? או אולי דווקא משהו בקטנה ושיהיה קצר ולעניין.


מה היתרונות של תוכן ארוך באתר?

  • הגדלת התנועה לאתר

ברגע שיהיה לכם הרבה תוכן באתר, זה יגרום לזה שיווצר לכם יותר מילים בעלי זנב ארוך. ועוד אנשים יראו את האתר שלכם בתגובה למה שהם חיפשו בגוגל.

  • מדורג יותר טוב בגוגל

גוגל אוהב תוכן, והרבה ממנו! ככה שבדרך כלל אם תשימו תוכן ארוך ואיכותי גוגל תתעדף אתכם על המתחרים.

ברגע שיש עדכון של גוגל בנוגע לתוכן באתר, אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שיש לכם תוכן טוב ומקיף.

  • יותר סיכוי שישתפו את המאמר שלכם

לפני שאנשים משתפים משהו, בדרך כלל הם בודקים האם זה אמין. ובנינו איזה תוכן הוא ארוך ולא אמין ( :

מה היתרונות של תוכן קצר באתר?

  • קל לכתיבה והגהה

ברגע שאין מידי הרבה תוכן בתוף המאמר, זה מקצר לנו את זמן הכתיבה וההגהה של התוכן. ככה שנוכל הרבה יותר להשקיע באיכות של התוכן הקצר.

  • לאנשים אין כח לקרוא הרבה

ברגע שאתה עסוק באיזה דבר והתעוררה בך שאלה שתרצה לחפש בגוגל, לא יהיה לך עכשיו זמן וכוח לקרוא מאמר של קילומטרים. אתה פשוט תרצה לראות מלמעלה איזה תשובה שתספק אותך.

אנשים היום עצלנים ורובם גולשים מהמובייל, מה שגורם לזה שאם יהיה מידי הרבה תוכן בעמוד הם פשוט ינטשו אותו באמצע. וזה דבר שאנחנו לא רוצים בכלל שיקרה באתר שלנו.

  • תוכן קצר וקולע זה מושלם

לפעמים תפסת מרובה לא תפסת – אנשים אוהבים לקבל תוצאה קצרה, שתספק להם תשובה תוך זמן קצר למה שהם שאלו. ולא עכשיו איזה מאמר מקיף של 2,000 מילה על איזה נושא.


טיפ:

סתכלו תמיד מה מופיע כרגע בביטוי שאתם רוצים להופיע עליו, האם זה תוכן ארוך? האם יש שם תמונות? האם זה מאמר? האם זה קטגוריה? ולפי זה תוכלו גם אתם לדעת איזה סגנון תוכן לשים אצלכם רק בהרבה יותר טוב!

צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"