• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
איך להיות פרילנסר?

3 טיפים חיוניים לבניית אתרים לעורכי דין

חווית הגלישה היא זו שתכריע אם ליד (Lead) יומר ללקוח. אתר האינטרנט הוא המקום שבו הלידים שלכם לומדים כל מה שניתן לדעת על משרד עוה״ד שלכם. לעומת המדיה החברתית ומודעות הפרסום, שמציעות למשתמשים נקודת התחלה טובה, האתר שלכם הוא זה שמלמד אותם שאכן אפשר לסמוך עליכם.

להלן 3 טיפים חיוניים לבניית אתרים לעורכי דין שיעזרו לכם ליצור אתר שמושך את המשתמשים וממיר אותם ללקוחות.

  1. לכלול ׳קריאות לפעולה׳ – CTAs ברורות

המטרה של האתר שלכם היא לא רק למשוך לידים אלא גם להמיר אותם. כאשר באתר יש ׳קריאות לפעולה׳ – CTA (Call To Action) ברורות, הסיכויים להמרה גדלים.

׳קריאה לפעולה׳ מעודדת את המבקרים לנקוט בצעדים, כמו למשל, ליצור קשר עם המשרד כדי לקבל ייעוץ. ׳קריאה לפעולה׳ יעילה, היא זו שמופיעה באופן עקבי ברחבי האתר שלכם, בדף הבית, בדף יצירת קשר, בדפי השירות ועוד.

לקוחות פוטנציאליים המבקרים באתר של משרד עוה״ד שלכם, נמצאים בשלבים שונים של ׳משפך השיווק׳ של האתר שלכם. לפיכך:

  • רצוי לכוונן כל אחד מה-CTA כך שישקף את שלבי ׳משפך השיווק׳ ויתאים במיוחד לצרכים הספציפיים שלהם.
  • המיקום של ה-CTA צריך להיות קל למציאה, לא משנה באיזה עמוד נמצא המבקר. טקסט מודגש וכפתור בולט יכולים לעזור להפוך את ׳הקריאה לפעולה׳ שלכם לאלמנט שקשה לפספס.
  • חשוב להשתמש בשפה פשוטה ובמשפטים קצרים. לדוגמה, ׳התקשרו עכשיו לפגישת ייעוץ חינם׳.
  1. לצמצם ׳חלונות קופצים׳ (Popups) קבועים

׳חלון קופץ׳ רלוונטי יכול להיות שימושי פה ושם, אבל כשהדף מכיל יותר מדי הזמנות לצ׳אט, טפסים או הצעות, זה עלול לתסכל את המבקרים. פופאפ מתוזמן היטב צריך לקחת בחשבון את מסעו של המשתמש באתר וזה גם משפיע על קידום האתר של העורך דין

ניקח לדוגמה חלון קופץ ׳ייעוץ חינם!׳:

  • חלון זה יכול לעצבן משתמש שעדיין לא בטוח אם הוא אכן זקוק לעורך דין, כי הוא עדיין מנסה ללמוד כיצד לפתור את הבעיה שלו, ולא קיבל מכם שום דבר מועיל.
  • חלון זה יכול להועיל למשתמש שנמצא בתחתית ׳משפך השיווק׳, כיוון שהוא כבר מחפש מידע, ייעוץ חינם עשוי להיות פתרון רלוונטי עבורו.
  1. לצמצם את התמונות והסרטונים

הזהות החזותית של משרד עוה״ד שלכם עוזרת לכם להתבלט משאר המשרדים. אבל אתר שמציג שפע של תמונות פועל נגד הרעיון הזה, כי הן מעניקות לאתר חזות גנרית ולא אמינה. איך יוכלו הלידים לסמוך עליכם אם הם לא יודעים מי עומד מאחורי המשרד שלכם? 

זה בסדר גמור לשלב כמה תמונות או סרטונים כדי להציג את זהות המשרד שלכם, אבל הבעיה היא כשאלה מציפים את הדף. כשאתם ממקמים תמונות גנריות רבות שנמצאות בשימוש נרחב על ידי אתרים רבים אחרים, הן עלולות להיראות למבקרים כהצגה לא כנה או מוזרה.

אחרי הכול, משרדים אחרים לא יכולים להעתיק את הפילוסופיה העסקית או את צוות העובדים שלכם. לכן שימוש בתמונות ובסרטונים מותאמים אישית, משקף את זהות משרד עוה״ד שלכם ומבליט אותו מתוך משרדים דומים אחרים.