חיפוש קולי בגוגל – האם זה משפיע על קידום אתרים?
הנושא של חיפוש קולי בגוגל, לא מקבל מספיק תשומת לב בנוגע לקידום אתרים אורגני.
וזה ממש חבל מכיוון שבכל כך הרבה מקומות היום אנשים משתמשים כל הזמן בחיפוש קולי של גוגל, (בעיקר בחו"ל) ורואים בצורה מגמתית שהעולם פשוט מתקדם לשם. (האם זה בגלל עצלות? אלוקים יודע…)
מה זה חיפוש קולי בגוגל?
מה שהיה נפוץ עד היום בעיקר ביוטיוב, או בטלויזיות חכמות שאנשים משתמשים בהם על בסיס יום יומי, והיו פשוט מדברים אליהם שיעשו פעולה במקום סתם לכתוב. נכנס עכשיו יותר חזק גם בתוך החיפוש של גוגל.
איך באמת מקדמי אתרים צריכים להתמודד עם חיפוש קולי?
יש 2 סוגים עיקריים שבהם אנשים משתשמים בחיפושים קוליים בדרך כלל במהלך היום יום.
1 – חיפוש שגרתי – כמו חיפוש של שם שיר ביוטיוב, או זמר מסויים שבא לכם.
2 – במקרה שאין לך כח לכתוב – אז יכול להיות חיפוש של זנב ארוך, או דברים יותר מעניינים.
ומה שזה אומר שכל היוצרי תוכן באתר, או פרילנסרים לקידום אתרים צריכים לשלב בתוכן במאמר גם תשובות לחיפושים קוליים. מה שיוצא בגדול מזה זה לא לרשום בשפה גבוהה מידי, ולא דברים לא מובנים לאדם הרגיל, אלא לכתוב בצורה עממית ומובנת.
פשוט תדמיינו לעצמכם איך אתם הייתם מחפשים את הדבר המסויים הזה? ומה היה מתאים לכם לראות בתוצאות, ואת כל זה בדיוק לשלב בצורה חכמה בתוך הטקסט.
זה לא שגילנו לכם עכשיו את אמריקה עכשיו, אבל חשוב מאוד שתיישמו את זה בתוך התוכן שלכם בצורה ברורה וטובה, כי זה פשוט יגדיל לכם ממש את אחוזי הטראפיק בתוך האתר שלכם.
צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"