• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 4 דקות
דף הבית » מאמרים » למה ממש חשוב לכתוב כותרות מעניינות?
כותרות מעניינות

כותרות מעניינות – למה זה חשוב?

בכל מאמר שנרצה לכתוב אנחנו נרצה לשים כותרות מעניינות, וזה נוגע גם לפוסטים בפייסבוק או כל דבר אחר שמצריך כותרות.

הרבה פעמים יוצא שאתם משקיעים ממש במה שכתבתם, בין אם זה בתוכן איכותי או אפילו תמונות ואינפוגרפיקות מיוחדות. אבל הגולשים ממאנים מלהגיע למרות שהאתר שלכם מקודם אורגני באופן מושלם ) :

חלק מהבעיה הזאת קוראת מכיוון שהכותרות שכתבתם באתר שלכם הן לא מספיק מושכות את הגולש להקליק עליהן.


מה חשוב להיות בכותרת של המאמר שלכם?

1) לסקרן את הגולש

אם הכותרת שלכם תהיה מספיק מסקרנת, הגולש יהיה מסוקרן לדעת מה יש בתוכן שלכם וזה אחלה דרך למשוך טראפיק למה שכתבתם דרך הכותרות המסקרנות והטובות שתעשו. אתם צריכים לזכור שאדם נחשף בכל יום לבלי סוף כותרות, ואם לא תסקרנו אותו מספיק הוא פשוט לא יקליק עליכם.

2) הסבר על המאמר

היום אנשים לחוצים ואין להם זמן לנשום, (חוץ מלגלוש בטיקטוק כמובן) ואם לא תכתבו כותרת שמספיק תסביר להם מה כתוב במאמר האיכותי שלכם, הם פשוט לא יכנסו לקרוא אותו. לכן חשוב להסביר לגולש על מה המאמר מדבר דרך הכותרת.

3) לשלב מילות מפתח רלוונטיות

גולש שרשם מילת מפתח מסויימת בחיפוש שלו בגוגל, והתוצאה שלכם תהיה זהה בכותרת למילת מפתח שהוא רשם, הסיכויים שהוא יקליק על הכותרת שלכם ויכנס למאמר שלכם גדל בעשרות אחוזים.

לדוגמא אדם חיפש קידום אתרים בירושלים, אז לא לכתוב את הכותרת בלי מילת המפתח הזאת.


איך כותבים כותרות מעניינות וטובות?

  • שימוש במספרים

מחקרים מראים שכאשר אנחנו משתמשים במספרים בתוך הכותרת זה מראה על אמינות, מה שיגרום ליותר אחוזי הקלקה על המודעה שלכם. וגם זה גורם לסדר בראש של הגולש שהוא יודע כמה דברים מצפים לו בתוך המאמר שהוא הולך לקרוא, וככל שתשתמשו במספרים יותר גבוהים בכותרת זה יגביר את ההקלקה.

  • כתיבת תאריך

עוד דבר מעניין שאפשר לעשות זה לרשום את התאריך של השנה הנוכחית בטייטל, מכיוון שזה מראה לגולש שהמאמר הוא עדכני ואיכותי שמותאם לעכשיו ולא סתם משהו ישן ולא מעודכן.

  • לשאול שאלה בכותרת

אם תשתמשו בשאלה שהגולש שאל בשביל למצוא את הכותרת שלכם, הוא יבין שזה בדיוק מה שהוא חיפש ופשוט יכנס דווקא למאמר שלכם ולא של המתחרים שנמצאים לידכם.

לדוגמא אם מישהו חיפש מקדם אתרים פרילנסר, אז שהכותרת תהיה חיפשת מקדם אתרים פרילנסר?

  • פניה אישית לגולש

אם תפנו לגולש באופן אישי ולא תדברו בשפה שהיא מתאימה לכולם, הסיכוי שהגולש יקליק עליכם פשוט יהיה כפול. מכיוון שאנשים אוהבים שפונים אליהם בצורה ישירה, ולא באופן כללי כמו לכולם.


דוגמאות לכותרות מושכות ומעניינות

  • 40 דרכים לרדת במשקל מבלי להיות רעבים:
  • אלו הדברים שאם תעשו אותם לא תצטרכו יותר לעשן:
  • ענה על 4 שאלות ותדע איזה ארון מתאים לך:
  • שותים מים מהברז? אתם חייבים לקרוא את זה:

הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"