איך אפשר לשווק בעזרת בינה מלאכותית?
ככול שהשוק הופך ליותר ויותר תנודתי, כך עולה גם הצורך להשתמש בכלים מתוחכמים שיעזרו לעסק להמשיך ולשגשג, למרות השינויים המהירים שרובם היו עד כה בלתי צפויים לחלוטין.
פתרונות מתקדמים, שתופסים מקום חשוב גם בבניית אתרים בוורדפרס, מתחילים לעזור לצוותי השיווק בארגונים לייעל קמפיינים, להפחית סיכונים ולהגדיל את ה-ROI שלהם (ההחזר על ההשקעה).
טכנולוגיית הבינה המלאכותית, ה-AI -Artificial Intelligence, מפיקה תועלת מפתרונות מתקדמים שכאלה, כמו:
- ניתוח ביג דאטה
- למידת מכונה ML – (Machine learning)
- עיבוד שפה טבעית NLP – (Natural language processing)
- ראיית מחשב – (Computer vision)
- רשתות עצביות מלאכותיות ANNs (Artificial neural networks) או מעוררות SNNs (Stimulated neural networks).
עולם השיווק וטכנולוגיות AI
יועצי בינה מלאכותית מסייעים היום לארגונים הגדולים להשתמש בניתוח נתונים AI במהלך פעולות השיווק שלהם כדי ליצור תחזיות טובות יותר. אם אתם רוצים להישאר תחרותיים, AI הוא העתיד!
לדוגמה, בינה מלאכותית יכולה להעלות את קמפיין השיווק בדוא״ל לשלב הבא ולעזור לעסק לקבל החלטות על סמך עובדות ולא ניחושים (כמו שליחת מיילים מותאמים אישית למספר נמענים לפי אזורי הזמן והדמוגרפיה שלהם). יישום AI מאפשר גם לצוות השיווק לקבל תובנות טובות יותר על מבנה השוק, ולהציע ללקוחות פוטנציאליים מוצרים ושירותים שימושיים במיוחד עבורם. כך ניתן למקסם את המשאבים ולהפחית את הבזבוזים.
טכנולוגיות הבינה המלאכותית יכולות לתרום לשיווק במספר היבטים, כמו:
- למידת מכונה (ML): טכנולוגיה זו משתמשת באלגוריתמים ובמודלים סטטיסטיים כדי לנתח נתונים לביצוע תחזיות, ומאפשרת למערכות מחשב ללמוד ללא הוראות מפורשות. כמויות הנתונים האדירות מנוצלות כדי לספק למשווקים תובנות אובייקטיביות שיאפשרו התאמה אישית של שירותים, רכישות מקוונות, טירגוט קהלים ועוד.
- עיבוד שפה טבעית (NLP): טכנולוגיה שבונה מכונות שיכולות להבין, לפרש ולהגיב לדיבור ולטקסט, כמו בני אדם. ניתן להשתמש בטכנולוגיה זו בשיווק כדי לחלץ מידע משמעותי ועל מנת להתייחס למצבי הרוח העולים מהמדיה החברתית ומפלטפורמות אחרות. טכנולוגיה זו מסייעת למשווקים ולמפתחים לשלב תקשורת אוטומטית בתוכנות כמו צ׳טבוט.
- ראייה ממוחשבת: תחום של AI שמאפשר למחשבים להפיק מידע משמעותי מתמונות ומסרטונים דיגיטליים כדי לנקוט בפעולה המומלצת. טכנולוגיה זו מכשירה מערכות מחשב כך שיוכלו לבצע פונקציות הדומות לראייה האנושית, אלא שהן משתמשות במצלמות, אלגוריתמים ונתונים ומסייעות למשווקים לראות טוב יותר. ראייה ממוחשבת מבצעת מספר רב של משימות שיווקיות, כולל מעקב אחר לוגו המותג, רישום רגשות הצרכנים, התאמה אישית ויצירת תוכן מקורי.
- רשתות עצביות מלאכותיות (ANNs): משמשות כמרכיבים חיוניים באלגוריתמים של למידה עמוקה. הן עוזרות למשווקים לגלות דפוסים מורכבים בהתנהגות האנושית, לקבץ אותם לקבוצות הניתנות לעיבוד, ולהציע אסטרטגיות תוכן נכונות. כתוצאה מכך, משווקים מסוגלים להבין פלחי צרכנים מורכבים, להפוך את השיווק לאוטומטי ולשפר את חיזוי המכירות.
מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.ekdesign.co.il/
צריכים שירותי מקדם אתרים פרילנסר או קידום אורגני בגוגל? פנו אלינו עכשיו!