מה זה סייטלינקס
סייטלינקס / Sitelinks זה בעצם קישורים פנימיים לעוד עמודים בתוך האתר, שמופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל חוץ מהקישור שהופיע כתשובה למה שהגולש חיפש. כלומר יש אופציה שיופיעו כמה קישורים שונים שמובילים למקומות שונים באתר, תחת שאילתת חיפוש אחת. וזה דבר שאנחנו חייבים לנצל בין בקידום ממומן ובין בקידום אתרים אורגני!
מה היתרונות בסייטלינקס?
- נפח בתוצאות החיפוש – ברגע שמופיע לכם הסייטלינק, באופן אוטומטי יש לכם שטח יותר גדול בתוצאות החיפוש. מה ששם אתכם כיותר מותג ובעדיפות גדולה על פני המתחרים.
- מגדיל אחוזי ההקלקה – ברגע שאתם תופסים הרבה מקום בתוצאות החיפוש, אחוזי ההקלקה (STR) שלכם יעלו באופן משמעותי מאשר אם הסייטלינק לא יופי בתוצאות החיפוש.
- הגדלת התנועה באתר – ברגע שמופיעים כמה קישורים שמפנים לכמה מקומות באתר שלכם, הגולשים יכנסו לכל המקומות האלה באתר. מה שלא היה קורה קודם אם היה מופיע רק קישור אחד.
איך יוצרים סייטלינקס בתוצאות הממומנות?
בתוצאות הממומנות ניתן לייצר סייטלינקס בצורה ממש פשוטה.
כשיוצרים קמפיין ממומן בגוגל אדס יש אופציה במודעות ותוספים להוסיף פשוט את התוסף שנקרא Sitelinks, ושם תוכלו לבחור לאיזה עמודים נוספים לקשר כדי שיופיעו במודעה, וברגע שהקמפיין יעלה זה יופיע בתוצאות החיפוש.
המחיר על כל קליק יהיה זהה לתשלום על קליק כמו כותרת המודעה, שהופיעה על הביטוי שהגולש חיפש.
איך מקבלים סייטלינקס בתוצאות האורגניות?
בשונה מהקידום הממומן, בקידום האורגני אין אופציה לייצר סייטלינקס באופן ידני אלא זה על פי מה שגוגל מחליט באותו הרגע האם זה מתאים או לא. (בשונה מסכמות שאת זה כן יש לנו אופציה להוסיף בתוצאות.)
מה כן יכול יגרום לאתר שלנו לקבל קישורי סייטלינק מגוגל בקידום אורגני בגוגל?
- אם נשים קישורים פנימיים מדוייקים על הקישורים שנרצה שזה יופיע שם.
- ברגע שנבנה את האתר בצורה טובה מההתחלה ועם היררכיה מסודרת ונכונה.
- לייצר מפת אתר xml מפורטת ומעודכנת, ולשים אותה בגוגל סרצ' קונסול.
- פרסום המון תוכן טוב ואיכותי באתר שיביא ערך טוב לגולשים.
- אם נביא קישורים חיצוניים לאתר מכל מיני מקומות טובים ואיכותיים.