• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » האם עדיף לקמפיין דף נחיתה או אתר?
האם עדיף לקמפיין דף נחיתה או אתר?

האם עדיף לקמפיין דף נחיתה או אתר?

הרבה משווקים/מקדמי אתרים או סתם עצמאים, מתלבטים כל פעם מחדש ובכל קמפיין שמעלים האם להפנות את הגולשים לדף נחיתה או לאתר עצמו.

אז אם אנחנו רוצים לקדם מאמר מתוך אתר מסויים פשוט נקדם את המאמר עצמו בלי בעיות.

ההתלבטות מתחילה מתי שנרצה לקדם קמפיין או שיהיה מקום להשארת פרטים על משהו, ואז אנחנו נרצה שהגולש ישאר רק באותו העמוד ולא יהיה לו פתחי יציאה למקום אחר, כי אנחנו רוצים שהוא יקרא ויבין את מה שאנחנו משווקים לו ואז ישאיר פרטים. ולכן אנחנו צריכים לשלוח את הגולש לדף נחיתה שמיועד לו!

(בשונה מקמפיין איקומרס שאז נפנה את הגולש לדף מוצר באתר עצמו, כי כאן יש הגיון בזה מכיוון שהוא רוצה לראות עוד פרטים על המוצר ומה שנלווה לזה.)


מה היתרונות בדפי נחיתה?

  • אין הסחות דעת – דף נחיתה ממוקד יכול לעודד את הגולש הרבה יותר בשביל שישאיר פרטים מכיוון שהכל שם מאוד ברור, ויזואלי, חד, וממוקד. והגולש יודע בדיוק מה התועלות שהוא מקבל אם ישאיר פרטים.
  • אין צורך במתכנת – כידוע למתכנתים צריך לשלם כסף והרבה ממנו בכל עזרה שהוא יעשה לכם, ובכל המערכות של דפי החיתה בין אם זה בוורדפרס/וויקס/שופיפיי ועוד, אתה יכול לעשות את כל ההטמעות שצריך למעקב אחרי ההמרות בכוחות עצמך בצורה מאוד פשוטה וללא צורך במתכנת.

טיפ:

אם אתם מתעסקים בשיווק או שאתם מנהלי קמפיינים, כנראה שמידי פעם יוצא לכם לראות דפי נחיתה טובים ומוצלחים שאהבתם, ברגע שנתקלתם בכאלה דפים פשוט שמרו אותם לעצמכם בצד. אין לדעת מתי תצטרכו השראה לאיזה קמפיין שלכם ואז זה יביא לכם המון תועלת.


מה עדיף דף נחיתה קצר או ארוך?

זה די תלוי מתי ולמה נועד הדף נחיתה. למשל אם נרצה לשכנע ממש את הגולש לעשות את הפעולה שנרצה, נצטרך דף נחיתה ארוך כדי שיראה לו הרבה תוכן טוב ולמה שווה לו למלאות פרטים. (בדומה לקידום אורגני בגוגל ששם גם אנחנו מנסים להביא הרבה ערך ותוכן טוב לגולש)

אבל באופן עקרוני אם לא צריך מידי שכנוע, בדרך כלל נעדיף דווקא דף נחיתה קצר ולעניין ובלי בלאגן מסביב.


מה לא מומלץ לעשות בדפי נחיתה?

  • קישורים יוצאים שיבריחו את הגולשים מהדף.
  • להוסיף תמונה קיצונית שתוציא את הפוקס מהמטרה של הדף.
  • לא לשכוח להטמיע מעקב המרות ומדידה.
  • לא לעשות יותר מידי שדות בטופס צור קשר.
  • בלי יותר מידי גרפיקה וצבעים קיצוניים.
  • בלי עומס מידי לא רלוונטי.

מה מומלץ לעשות בדפי נחיתה?

  • דף נעים לעיניים ונוח לקריאה.
  • דף תודה לאחר השארת פרטים.
  • בניית אמון מול הגולש.
  • אופציה להירשם לניוזלטר.
  • אופציה לעקוב ברשתות חברתיות.
  • הטמעת כל סוגי הקודים שצריך.