קידום אתרים בירושלים
גם בירושלים האתר יהיה במקום הראשון!
*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
פידבקים מתוצאות
אתרים שהבאתי לעמוד הראשון!
חוחובה
שמן חוחובה
שמן חוחובה לפנים
גג עץ
בניית בית מעץ
קומת גלריה מעץ
תיקון דייסון
תיקון מק
תיקון אייפון
עורך וידאו
עורך סרטונים
אפטריסט
בנייה קלה
בניה קלה למגורים
בניה קלה בחצר
דילול פרווה
מספרת כלבים
תספורת לכלב
בצור ירום
סיפורי צדיקים
הרב יורם אברגל
שירותי משרד
עוזרת מרחוק
שירותי מזכירות
תיקון תכשיטים
טבעת זהב לגבר
תכשיטים בתל אביב
?
האתר שלך!?
עליה חדה בגולשים
קידום אתרים בירושלים מה זה אומר בכלל?
SEO – או בלי קיצורים (Search Engine Optimization) זה בלשוננו אופטימיזציה במנועי החיפוש, כלומר שאתה מחפש בגוגל משהו, אז הדבר שהכי יהיה רלוונטי עבורך יופיע באותו הרגע. וזה מה שאנחנו צריכים לנצל עבור העסק שלנו.
PPC – או בשמו המלא (Pay Per Click) זה בלשוננו תשלום לפי קליק, כלומר שמישהו מחפש משהו בגוגל, אז הדבר שיקפוץ לו תהיה מודעה ממומנת של מה שנרצה לפרסם עבור העסק שלנו.
להיות מקדם אתרים בירושלים זה מקצוע בפני עצמו לכל דבר ועניין. חוץ מהצורך התמידי בעדכון ולמידה של כל הדברים המתחדשים בתחום מידי חודש, צריך גם להכיר טוב את העסק אותו נרצה לקדם בשביל שנוכל להגיע לתוצאות מקסימאליות.
למקדמי אתרים בירושלים וסתם באופן כללי, חשוב מאוד והכרחי להכיר טוב את הלקוחות שהם רוצים לקדם. ולהיות בעלי הבנה עמוקה במה העסק אותו הם מקדמים שונה ומובדל מהמתחרים שלו, בשביל לעקוף את המתחרים בתוצאות החיפוש של גוגל. בלי להבין את הדברים הבסיסיים האלו, הסיכוי שהתהליך של קידום האתר יכשל הוא די גדול.
שמחתי לתת שירות


















































מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים בירושלים?
הדבר שחשוב מאוד לדעת לפני שמתחילים לעשות קידום אתרים בירושלים, זה שההבנה שקידום נכון שיביא תוצאות זה קידום שממשיך כל הזמן ולא נעצר כל רגע. בעולם הקידום באינטרנט ובגוגל אי אפשר לנוח סתם ולתת לגוגל לעשות לבד את העבודה, מכיוון שהקידום והשיווק הם תמידיים. המתחרים שלכם נמצאים שם בחוץ, והתחרות נמשכת כל הזמן. בכל רגע נתון אתם יכולים למצוא את עצמכם מופיעים רק בתחתית התוצאות של גוגל, אם לא תמשיכו את הקידום כל הזמן.
קידום אתרים בירושלים בצורה נכונה ואפקטיבית, נעשה לאחר ביצוע מחקר מעמיק עם הלקוח לאיסוף מידע רלוונטי לקידום האתר. אחרי הבדיקה צריך כמובן לבדוק את המתחרים – כולל בדיקת נפח תחרות ומחקר מילים מדוייק!
ככל שהמקדם אתרים יבין את הסוג והאופי של העסק, מהנקודות החזקות של העסק, דרך החולשות שלו ועד כמה הוא מוביל ביחס למתחרים. ככה קידום האתר יהיה יותר ממוקד ומועיל . וכמובן התוצאה של העליות במיקומים בגוגל תגיע מהר יותר.
*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
איך מקדמים אתרים בירושלים?
- מחקר מילים מדוייק – כל תהליך קידום אתרים כולל קידום אתרים בירושלים, מתחיל עם מחקר מילים מקיף ונכון, שבו נדע איך אנשים מחפשים את האתר שלנו בגוגל.
- מחקר מתחרים נכון – אחרי שבחרנו איזה מילים אנחנו נרצה לקדם, נתחיל לראות מה רמת התחרות על המילים האלו, ואיזה מתחרים עולים בתוצאות החיפוש הראשונות.
- היררכית אתר טובה – פה אנחנו כבר מסדרים את האתר לפי מילות המפתח שמצאנו. גם כדי שיהיה מסודר לגוגל כמו שצריך, וגם שיהיה נוח לגולשים לשהות באתר.
- אופטימיזציה לאתר – אחרי שכל האתר כבר נראה מסודר ויפה, אנחנו מתחילים לעשות לו אופטימיזציה שכוללת – תוכן SEO, טייטלים מושכים, H1, תגיות ALT, ועוד…
- קישורים איכותיים – בשביל שגוגל יחשיב אתר לאיכותי, חשוב להביא קישורים מאתרים אחרים שימליצו עליו. וזה דומה בדיוק להמלצות מהעולם האמיתי, שממליצים לחברים על דברים טובים ואיכותיים.
קידום אתרים בירושלים זה הרבה מעבר להופעה בתוצאות החיפוש
ירושלים היא לא עוד עיר. זו עיר מרובת שכבות – תרבותית, דתית, לשונית ואפילו גיאוגרפית. מכל שכונה, מכל מגזר ומכל רחוב יוצא עולם שלם של לקוחות פוטנציאליים – לכל אחד מהם צרכים אחרים, שפה אחרת, והרגלי חיפוש ייחודיים. עסק בשוק מחנה יהודה ימשוך קהל שונה לחלוטין מעסק בבית הכרם או בגילה. לכן, קידום אתרים בירושלים חייב להתבסס על התאמה אישית ומדויקת.
למשל: קידום של מרפאת שיניים בשכונת בית וגן ידרוש שפה שמרנית ומסרים שמכוונים לקהל דתי/חרדי. לעומת זאת, קידום של גלריה לאמנות במושבה הגרמנית יתמקד בעיצוב, סגנון חיים ותרבות. בשני המקרים – השימוש הנכון במילים, בתוכן ובמבנה האתר הם שמייצרים את החיבור האמיתי עם הקהל.
על איזה מערכת הכי כדאי לעשות קידום אתרים בירושלים?
המערכת שהכי מומלצת לקדם עליה את האתר כיום היא וורדפרס, וורדפרס זה מערכת שבנויה על קוד פתוח, ויש בה תוספים מעולים כמו יוסט וכו' שממש עוזרים לקידום האתר.
כמובן שמערכות בקוד סגור כמו וויקס וכו', גם ניתן לקדם אותם בירושלים כמו שצריך.
*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
מה נדרש ממקדם אתרים בירושלים?
- חיבור בין הלקוח למקדם – בלי שיהיה חיבור מושלם בין המקדם אתרים בירושלים ללקוחות, גם אם המקדם יהיה ממש טוב עדיין יכול להיות הרבה תקלות באמצע. מכיוון שחוץ מהקידום עצמו יש עוד הרבה דברים שהם מעבר לזה.
- בעל קורס/תעודה – כיום יש המון שרלטנים בתחום השיווק הדיגיטלי וקידום אתרים, מה שגורם להמון בעלי עסקים לקחת מקדמים שלא באמת יודעים את העבודה וליפול בפח. לכן חשוב לקחת מקדם אתרים בירושלים עם תעודה, או אחד שעבר קורס ויודע מה הוא עושה בכל תהליך הקידום.
- מקדם שגר בירושלים – שאנחנו עושים קידום אתרים בירושלים חשוב לקחת מקדם שמכיר את השפה הירושלמית, ונמצא תמיד באזור כדי לתת שירות. תכלס' אין כמו לפגוש את המקדם פנים מול פנים, ולשבת איתו על כל מה שהאתר באמת צריך.
קידום אתרים לעסקים בירושלים בעזרת גוגל לעסק שלי
אחד מהדברים הבסיסיים שכל בעל עסק חייב לעשות לעסק שלו דבר ראשון , ובמיוחד אם הוא רוצה קידום מקומי לעסק שלו – לדוגמא קידום אתרים בירושלים. הוא יהיה חייב לפתוח גוגל לעסק שלי (Google My Business) שהפתיחה של זה היא בחינם! וזה יכול להזרים עוד מבול של לקוחות פוטנציאלים שיהיו בקרבת העסק. וזה פשוט בזבוז וזריקת כסף לפח אם בעל עסק לא ינצל את הגוגל לעסק שלי לטובת העסק שלו.
יתרון התחרות הנמוכה בקידום האתר בירושלים
אחת ההפתעות בירושלים היא שמרבית בעלי העסקים עדיין לא משקיעים בקידום אורגני. מה זה אומר עבורך? הזדמנות. אם בתל אביב התחרות על מיקום ראשון בגוגל יכולה להיות אגרסיבית ודורשת השקעות ענק – הרי שבירושלים יש עדיין חלון פתוח, במיוחד בתחומים כמו שירותים מקצועיים, טיפולים, מסחר מקומי ותחום המזון.
משמעות נוספת היא שיחס ההחזר על ההשקעה (ROI) בקידום בירושלים יכול להיות גבוה מאוד. לקוח שמגיע מהחיפוש האורגני הוא בדרך כלל ממוקד יותר, בשלב מתקדם של קבלת החלטה – ובעל פוטנציאל גבוה יותר להפוך לפנייה איכותית.
בשל הרב-תרבותיות בעיר, תוכן איכותי הוא לא מותרות – הוא הכרח. תוכן טוב לא רק מושך את העין של גוגל, אלא גם מדבר ללב של הלקוח. בין אם מדובר במאמר בבלוג, תיאור שירות או עמוד אודות – השפה, הנימה, ואפילו הבחירה בתמונות – חייבות להתאים לקהל שלך.
לדוגמה:
עסק שפונה לדתיים – יימנע משפה או תמונות שאינן הולמות את הציבור החרדי
עסק שפונה לסטודנטים – יבחר שפה צעירה, קלילה, ולינקים לשירותים רלוונטיים באוניברסיטה
אז איך מתקדמים מכאן?
אם יש לך עסק בירושלים, ואתה לא מופיע בגוגל – אתה מפספס לקוחות. פשוט כך. קידום אתרים נכון מאפשר לך לבנות נוכחות מתמשכת, ליצור אמון, להביא לידים רלוונטיים, ולחסוך כסף בפרסום ממומן.
זה לא קסם – זו עבודה שיטתית, מקצועית, שמבוססת על היכרות מעמיקה עם העיר, השוק המקומי והכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר. וזה בדיוק מה שמקדם אתרים טוב יודע לעשות: לחבר בין הצרכים של הקהל לבין המנוע של גוגל.
אם אתה מחפש מקדם אתרים בירושלים שיידע לקחת את הנכס הדיגיטלי שלך לרמה הבאה – עכשיו הזמן להתחיל. ירושלים מחכה לך, והלקוחות כבר מחפשים אותך.
הכותל המערבי בירושלים
הר הבית בירושלים
סמטאות העיר העתיקה בירושלים
שאלות בקשר לקידום אתרים בירושלים
מה שונה קידום אתרים בירושלים מקידום רגיל?
תכלס' אין הרבה הבדל היום איפה החברת קידום אתרים שלך נמצאת. מאז גל הקורונה שתקף פה את המדינה כמעט כל החברות עברו למודל היברדי ולעבודה מהבית. אבל אין תחליף לזה שאתה יודע היכן החברה שמקדמת אותך נמצאת ובמיוחד מתי שהיא חברת קידום אתרים בירושלים שקרובה אליך ולא מסתירה כלום.
כמה זמן לוקח לראות תוצאות מקידום אורגני בירושלים?
בממוצע 3–6 חודשים, תלוי בתחום ובתחרות. בתחומים פחות תחרותיים, ניתן לראות עלייה במיקומים תוך שבועות. בתחומים תחרותיים – יידרש יותר זמן והשקעה עקבית.
אני עסק קטן – כדאי לי להשקיע בקידום אתרים?
בהחלט. דווקא עסקים קטנים מרוויחים הכי הרבה מהקידום האורגני – כי ההשקעה משתלמת לאורך זמן, ללא צורך בתקציבי ענק. לקוחות שמחפשים “מאפה ללא גלוטן בשוק מחנה יהודה” או “מטפל רפלקסולוגיה בהר נוף” – מחפשים אותך בגוגל.
יש לי קהל חרדי / דתי – איך מתאימים לזה את הקידום בירושלים?
קידום לאוכלוסייה חרדית מחייב שפה מותאמת, עיצוב נקי, והימנעות מתכנים מסוימים. בנוסף, כדאי להשקיע בקישורים מאתרים רלוונטיים לציבור החרדי (כמו “בחדרי חרדים” או פורומים אחרים כאלו), ובשעות פרסום שמתאימות לאורח החיים.
מה העלות של קידום אתרים בירושלים?
זה תלוי בתחום, בגודל האתר, ובמטרות. טווח מחירים ריאלי הוא 1,500–4,000 ₪ לחודש. עסקים קטנים יכולים להתחיל גם בפחות, במיוחד אם יש אתר מוכן. חשוב לוודא שהמחיר כולל עבודה איכותית, דו”חות, ותכנית פעולה מסודרת.
האם צריך גם קידום ממומן בנוסף לאורגני?
לא חובה, אבל במקרים מסוימים זה מומלץ. קידום אורגני הוא השקעה ארוכת טווח, בעוד שפרסום ממומן נותן תוצאות מיידיות. השילוב ביניהם הוא המנצח – קמפיין ממומן לייצור לידים מיידיים, לצד קידום אורגני לבניית נכס לטווח ארוך.
איך בוחרים מקדם אתרים בירושלים?
הדבר הכי חשוב הוא ניסיון בשוק הירושלמי. מעבר לכך – חשוב לראות תוצאות קודמות, להבין את שיטת העבודה, לבקש דוחות, ולוודא שיש תקשורת שקופה. כדאי גם לבחור מישהו שיודע להתאים את השפה לקהל המקומי, ולא סתם עושה "העתק-הדבק" מקמפיינים בתל אביב.
משרדי החברה נמצאים ממש באזור הכניסה לעיר בירושלים
רחוב פנחס קהתי 5
טלפון: 0503392144
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם
*הפרטים במאגר המידע שלנו נשמרים לצורך הצעה או לצורך שירות שאתה עשוי לקבל בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

כותב המאמר - מיכאל קרויזר
אהלן נעים להכיר! שמי מיכאל קרויזר ואני מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל ופרסום בטלגרם.
בקידום אתרים אורגני אני כבר לא מעט שנים, עם הצלחה מוכחת ותוצאות בשטח, גם בתור מנהל מחלקת SEO עם עשרות לקוחות מרוצים וגם בתור פרילנסר.
וכן, כמו שזה נראה אני די חובב קופים (:
