שיפור יחסי המרה – איך אפשר לשפר את יחסי ההמרה באתר?
בעולם היום של האינטרנט והטכנולוגיה, יחסי המרה (Conversion) זה הפעולה שאנו רוצים שהגולש יעשה באתר שלנו או בכל נכס אחר שהוא מקוון כלשהו. תכלס' רוב הנכסים היום המטרה שלהם בסוף זה שיהיו אחוזי המרה (Conversion Rate) גבוהים בתוכם, מכיוון שזה מה שמביא את הלידים והכסף.
אז אם אתה מקדם אתרים פרילנסר, או סתם אחד שמתעניין באיך להעלות אחוזי המרה בתוך האתר שלך או הלקוחות שלך, המאמר הזה בדיוק מתאים לך. ( :
מה נחשב בעצם היום כהמרה?
יש המון מקרים מה נחשב כהמרה, ונביא פה את העיקריים שבהם שרובם משתמשים בהם היום.
✔️ הרשמה לרשימת תפוצה או ניוזלטר בלשון היותר מקצועית.
✔️ הורדה של קובץ שאנחנו נשים באתר, ונגדיר שמי שמוריד אותו זה נחשב להמרה.
✔️השארת מספר טלפון או פרטים בתוך האתר בשביל יצירת קשר.
✔️ רכישה של מוצר או שירות בתוך האתר, שזה הדבר שהרוב רוצים היום.
למה אנחנו קוראים לזה שיפור יחסי המרה?
כי בעצם אנחנו ממירים אדם ממצב של סתם גולש, למצב שהוא יבצע פעולה שאנחנו נרצה שהוא יעשה. ואז אנחנו מתקדמים איתו לשלב הבא שלנו, בדיוק כמו שתכננו מההתחלה.
איך אפשר להעלות את אחוזי ההמרה באתר?
יש כמה דרכים עיקריות לשפר את אחוזי ההמרה בתוך האתר שלכם או של הלקוחות שלכם ואלו הן:
- לעשות ניסויים (a/b testing) לכל דבר באתר שלנו – מהתוכן בעמוד עצמו / צבע של הכפתור שמוביל למקום אחר / סוגי כותרות וטייטלים, עד שנראה מה עובד לנו הכי טוב.
- להוסיף עוד טפסי יצירת קשר בתוך האתר – ובעיקר במקומות היותר אסטרטגיים מבחינתנו.
- לשים בתוך העמוד תודה עם הצעות טובות – בעיקר למי שכבר קנה אצלכם באתר מוצר כלשהו.
- לשפר את איכות התוכן בתוך האתר שלכם עד לאופטימיזציה מושלמת.
- להשקיע המון בתוך העמוד אודות שלכם באתר, כי זה מראה לאנשים מי אתם ושאתם אמינים.
- להטמיע סרטונים בתוך האתר – תוכן וידאו עוזר מאד לאחוזי ההמרה באתר, כי זה עוזר לאנשים לסמוך עליכם.
- פשוט תשאלו את הגולשים באתר או חברים שלכם מה צריך לשפר בו.
צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"