• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » איך להגיע מהר לעמוד הראשון בגוגל
איך להגיע מהר לעמוד הראשון בגוגל

איך להגיע מהר לעמוד הראשון בגוגל

יש כמה דברים ופעולות שאנחנו יכולים לעשות כדי להיות בעמוד הראשון בגוגל בצורה יחסית מהירה, למרות שתחום של הקידום אתרים אורגני יכול לקחת הרבה מאוד זמן עד שנתחיל לראות תוצאות.

אבל יש כמה דברים מעולם ה- SEO שכן יכולים לעשות, והם יחסית ישפיעו בצורה מהירה על האתר שלכם כדי שיגיע לעמוד הראשון בגוגל תוך זמן יחסית קצר.

יש את הדברים הידועים כבר שאותם צריך ממש לעשות כמו – הוספת טייטל רלוונטי, תוכן באתר, H1, ועוד דברים שהם די ברורים. (לפחות ברורים לחברות קידום אתרים או למקדם אתרים פרילנסר)

את הדברים שנכתוב כאן במאמר עכשיו, אולי יחשבו לדברים קצת יותר מתקדמים בעולם הקידום האורגני.


מה הם הפעולות שיביאו אותנו לעמוד הראשון בגוגל?

  • לסדר עמוד שנרצה לקדם גבוה בהיררכיה

אם נרצה לקדם עמוד מסויים באתר שלנו לעמוד הראשון בגוגל, דבר ראשון נצטרך לשים אותו בתפריט הראשי של האתר כדי שגוגל יבין שהעמוד הזה חשוב לנו. אם לא מסתדר לשים את זה בתפריט הראשי, לפחות תקשרו לעמוד הזה מדף הבית שלכם או מהפוטר (תפריט תחתון) של האתר כדי שיקבל קישורים מכל העמודים באתר.

  • קיצור זמני טעינה

כשאנחנו מקצרים זמני טעינה וגורמים לאתר להטען מהר יותר, גוגל מעריך את זה מאוד ומקפיץ את האתר שלנו בדירוגים. ניתן להאיץ מהירות טעינה על ידי כיווץ תמונות שמעלים לאתר, גרסת נפרדת למובייל (AMP), העברת האתר לאחסון קרוב לקהל יעד של האתר, לטעון כל פעם רק חצי עמוד.

  • תוצאות עשירות בחיפוש

יש כמה דברים שאנחנו נוכל לעשות כדי שהתוצאה של האתר שלנו בגוגל תראה יותר טוב. למשל להוסיף כל מיני סוגי סכמות למיניהם, להוסיף גוגל לעסק שלי, לנסות להגיע לתוצאה אפס בגוגל, ודברים כיוצא בהם.

  • קישור מאתר חזק

קישור שמגיע מאתר מאוד חזק כמו YNET וכו' ההשפעה שלו על האתר שלכם תהיה גדולה, מכיוון שחוץ מכמות דומיינים חשוב גם חוזק של הדומיינים שמקשרים אליך לאתר. וברגע שהאתר שלך קיבל חוזק זה יקפיץ אותו למעלה. (גם אם לא הצלחתם להוציא מאתר חזק קישור, עצם זה שהוא מזכיר את השם מותג שלכם זה כבר מצויין.)


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"