• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
אתר מותאם למובייל - למה זה ממש חשוב?

כיצד תתאמו את חזות העסק שלכם בדיגיטל ובמציאות?

יצירת שפה חזותית אחידה לעסק שלכם מהווה את המפתח לשיווק בעידן החדש, אולם לא כולם יודעים זאת ומעטים מקדישים את הזמן הנחוץ להצלחה. אז כיצד תייצרו שפה שתעבוד עבור העסק שלכם גם באון – ליין ובגם באופליין? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור התאמה מלאה בין הדיגיטל למציאות!

עצבו את האתר באותה פלטת הצבעים של החנות

כאשר אדם נכנס לעסק שלכם או גולש באתר האי קומרס שלכם,  ההרגשה שלו צריכה להיות שהוא הגיע לאותו המקום. לכן, נסו ליצור הלימה בין האתר לחנות הפיזית בעזרת שימוש בפלטת הצבעים הזהה, שמירה על קווים עיצוביים שמייחדים את העסק שלכם ועבודה נכונה עם הלוגו. שימו לב שצבעים הם אלמנט זכיר ולא לחינם יש לארגונים גדולים ספר מותג אשר קובע כיצד יראה כל פרסום דיגיטלי או כזה שמועבר בפרינט.  

צרו מסרים שיווקיים שיתאימו לדיגיטל ולמציאות

מומלץ לבחור במסרים שיווקיים אשר יתאימו גם לדיגיטל וגם למציאות בכדי את החזרתיות אופיינית לכל תהליך שיווקי. חשוב שהלקוחות יראו את המסרים בפליירים אשר נוצרו על ידי חברת דפוס דיגיטלי מקצועית, בעזרת BTL  בחנות שלכם או על ידי מילות מפתח מקודמות באתר שלכם. הרפטטיביות אשר תגרום למסר שאתם רוצים לעבור ללקוח צריכה להגיע אליו דרך מגוון ערוצים שונים ולפגוש אותו גם במציאות וגם בכל הזירות הדיגיטליות שבהן הוא נוכח.

שמרו על פונט אחיד באתר, בחנות ובסושיאל

שמירה על פונטים אחידים באתר, בחנות הפיזית וברשתות החברתיות מהווה עוד דרך ליצור התאמה מלאה בין העולם הדיגיטלי לעולם האמיתי שבו העסק שלכם נמצא. לכן, מומלץ לבחור בגופנים אשר נראים מעולה בכל החזיתות, להשתמש בשירותים של דפוס דיגיטלי איכותי ובעיצוב שמעניק חווית משתמש נוחה גם בעולם האמיתי וגם בווירטואלי. אגב, שימו לב שניתן לשחק עם המשקלים של אותו הפונט, אבל לא עם הקונספט הטיפוגרפי

התמקדו בסיפור של המוצר שלכם

כולם יודעים שבעידן של היום סטוריטלינג הוא שם המשחק ולכן חשוב שאותה הנימה העדינה ואותו סיפור אשר עומד מאחורי העסק שלכם יורגש גם בעולם המציאותי וגם בעולם הווירטואלי. בעולם הפיזי זה יכול להתבטא בשקיות עם כיתוב ייחודי, בטקסט אשר נמצא ליד כל מדף או בבחירת המילים של כל מוכרן. בעולם הדיגיטלי זה צריך תואם את מאמרי הקידום, הפרסומים באווטבריין ובטאבולה ואף באודות של האתר.

העבירו את חווית הקנייה באופן זהה

בכדי ליצור התאמה מלאה בין ההרגשה של הלקוח שבמבקר בחנות הפיזית שלכם, לגולש שמגיע לאתר או לאפליקציה שלכם, חשוב להעביר חווית הקנייה באופן זהה. זה יכול להיות בטון אנד סטייל של המוכר או במיקרו קופי באתר – אבל החוויה הסופית צריכה להיות אחידה. ככה שהגבולות יטשטשו אצל הלקוחות שלכם וגם אם לא יהיה לכם סניף פיזי קרוב, תמשיכו להיות הבחירה הראשונה.

מחפשים מקדם אתרים פרילנסר? פנו אלינו עכשיו!