• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות
דף הבית » מאמרים על קידום אורגני » מה זה ארגז החול? ואיך זה קשור לקידום אתרים אורגני
מה זה ארגז החול? ואיך זה קשור לקידום אתרים אורגני

מה זה ארגז החול? ואיך זה קשור לקידום אתרים אורגני

הרבה מתעניינים ושואלים מה זה ארגז החול והאם זה דבר אמיתי בכלל, נענה פה במאמר על כל השאלות שיש לכם.

אז כתבתם מאמר יפה והעלתם אותו לאתר, אבל עדיין הוא לא מופיע בתוצאות החיפוש, למה זה בעצם קורה?

המקרה הזה בדיוק נקרא הרגז החול. בסביבות שנת 2005 קם מיתוס שאומר שגוגל שומר את האתר שלנו בארגז החול עד שהוא מציג אותו בתוצאות החיפוש. כמובן שזו שטות גמורה ומיתוס, אבל מפה השם הזה של ארגז החול נוצר.

אז נכון שקיים תופעה שברגע שאנחנו מעלים מאמר חדש מדומיין חדש, ברור שיקח קצת זמן עד שזה יופיע בתוצאות החיפוש מכיוון שגוגל פשוט עוד לא מכיר את הדומיין הזה כמו שצריך.

אתרים עם וותק, המהירות שבא יראו את המאמר שלכם בגוגל היא קצת יותר טובה, אבל עדיין יכול לקחת שם גם זמן.


בסופו של דבר אין הגיון לבדוק כל רגע איפה המאמר שלנו נמצא, המטרה שלנו היא ליצור אתר חזק ואיכותי ופשוט תנו לזמן לעשות את שלו. אם בכל זאת אתם רוצים לזרז את המהירות של האינדוקס שלכם, פשוט תשימו קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שיקשרו אליכם. עכשיו לא בטוח שזה יתאנדקס מהר יותר, אבל מה שבטוח שהוא יתאנדקס גבוה יותר.

הרבה פעמים קורה שמאמר חדש מקבל מקום גבוה בגוגל על ההתחלה, ואז לאט לאט יורד במיקומים. הדבר הזה קורה מכיוון שגוגל עושה בדיקה, הוא שם את המאמר שלכם במקום מסויים ובודק איך הגולשים מתייחסים לזה, אם בצורה טובה אתם תשארו, ואם לא לאט לאט אתם תרדו במיקומים.

במקרה שאתם כבר מאונדקסים ולא משנה איפה, אתם כבר במצב טוב בעיניי גוגל מכיוון שאתם קיימים. בשונה מהרבה אתרים אחרים שפשוט לא מצליחים להתאנדקס בגוגל ולתפוס מיקומים כמו שצריך.

הדבר שהכי חשוב תכלס' זה כל הזמן ליצור עוד ועוד תוכן חדש, ולא להסתכל כל רגע על התוכן שכבר יצרתם. אם בכל זאת תרצו לעקוב אחרי מאמר מסויים, שימו אותו בביטוי של זנב ארוך ותראו איך הוא מתאנדקס יותר מהר לאט לאט וכמובן תקבלו טראפיק טוב.

למשל במקום להסתכל על המילה קידום אתרים שהתחרות שם מאוד גבוהה, תיצרו זנב ארוך וספציפי כמו – "קידום אתרים בירושלים" או "מקדם אתרים פרילנסר", ותראו איך אתם לאט לאט מתקדמים בתוצאות.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"