• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » קידום אתרים בחו"ל – במה זה שונה מישראל?
קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחול זה לקדם בעיקר על גוגל.COM, בעוד שבישראל עיקר הקידום אורגני בגוגל הוא בגוגל.CO.IL

יש כמה חוקים שדי דומים בין הקידום בארץ לבין הזה של חול, ויש כאלה שקצת פחות. נביא כאן עכשיו הסבר להכל!

דבר ראשון צריך להבין – זה שיש בכלים למציאת מילות מפתח השערות לכמה חיפושים יש בחודש, זה לא תמיד נכון ומדויק. מכיוון שיש המון אופציות לחיפוש על כל מילת מפתח שאנשים מחפשים את זה בצורה שונה.


איך לקדם אתר בחו"ל ועל מה לשים דגש?

1) תוכן לאתר

אל תשכחו להצמד לזנב הארוך ובעיקר מאמרים על שאלות, מכיוון שזה מביא ים של טראפיק. ולפעמים הטראפיק הזה יכול להביא לנו יותר גולשים ולקוחות רלוונטיים מאשר אם נתמקד רק במילים הגנריות. מה שגם על המילים הגנריות התחרות היא הרבה יותר גדולה ובעיקר באתרים של חול. לכן שווה ללכת גם ובעיקר על הזנב הארוך שבחול זה מביא ים של טראפיק וחיפושים שיכולים להיות סופר רלוונטיים לנישה שאותה תרצו לקדם.

2) קישורים לאתר

עולם הקישורים הוא מעניין בחו"ל מכיוון שלא צריך להשיג עשרות קישורים חיצוניים בחודש כדי שהאתר יתקדם, אלא רק בזכות זה שהמאמרים סופר איכותיים ועם כמה אלפי מילים בתוכן. מכיוון שאתם הופכים להיות האוטוריטה באותו התחום. כמובן שגם צריך קישורים שיקשרו לאתר בכל חודש, אבל הפואנטה פה היא שזה לא צריך להיות העיקר. (מה שנכנס גם קצת לארץ לאחרונה) במיוחד כשאתם רוצים להתקדם על אזור מסויים בחול, אז תצטרכו קישורים מהאזור הזה ספציפי ותוכן שמיועד ומתאם בעיקר לאזור הספציפי הזה. והקישורים והתוכן הגלובליים פחות יעזרו שם.

3) לוקאליות של האתר

מה שבאמת מקדם אתרים מקומיים בחול חוץ מגוגל לעסק שלי כמובן, זה לקדם את האתר דרך זה שאנחנו שמים בכל עמוד באתר את הכתובת המדויקת של העסק עם מספר טלפון שלו. וכמובן לחפש את כל סוגי האתרים שאיכשהו קשורים לאזור שאנחנו רוצים לקדם ולנסות להוציא מהם קישורים. בין אם זה אתרי אינדקסים, מאמרים, בעלי מקצוע מקומיים, עסקים מקומיים, כרטיס עסק, וגם שם לכתוב את הכתובת של העסק שאתם רוצים לקדם כדי שגוגל יבין את זה. (גם בקידום בארץ אם אם מתמקדים על חיפוש מקומי כמו – "קידום אתרים בירושלים" מומלץ לעשות את זה.)


בסופו של דבר גם קידום בארץ וגם קידום בחול הם על אותם עקרונות של לעזור כמה שיותר לגולש. ברגע שתעשו את זה בצורה נכונה אין ספק שתתחילו להתקדם בגוגל כמו שצריך, כי מה שטוב לגולש טוב לגוגל!

הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"