• מחבר:
  • זמן קריאה:זמן קריאה 3 דקות
דף הבית » מאמרים » איזה תכנים צריך לשים במאמרים בתוך האתר?
3 סוגי התכנים שצריך לשים במאמרים בתוך האתר

איזה תכנים צריך לשים במאמרים בתוך האתר?

הרבה שואלים איך לכתוב/להזמין תכנים למאמרים באתר כדי שהם יתאימו לקידום אורגני נכון, במאמר הזה נשתדל להסביר כמה שאפשר איך ועל מה לכתוב את התכנים בתוך האתר שלכם.

אם יש לכם אתר נניח שמדבר על שירותי משרד, התוכן שתצטרכו לשים בו יהיה קשור למידע על משרד, או לפחות כל מה שיכול לעניין את הגולשים הפוטנציאלים שלו. ודרך זה כמובן בתוספת קישורים חיצוניים האתר יוכל להתקדם כמו שצריך בגוגל.

יש היום כל כך הרבה אתרי אינטרנט מכל כך הרבה סוגים שונים של תוכן, ואתם שואלים את עצמכם איך אני לוקח את המילות מפתח שמצאתי ומיישם אותן בצורה נכונה בתוך המאמרים באתר? תשובה לזה תקבלו בעוד רגע!


איזה סוגי תוכן כדאי לשים באתר?

יש 3 סוגי תכנים עיקריים שצריכים להיות באתר, ומעבר לזה הצורך לשים עוד תוכן הוא רק לשיקולכם הפרטי.

  • מאמרי קטגוריה

מאמרי קטגוריה אלו מאמרים מאוד כללים. למשל יש לי אתר על קידום אתרים, אז אני עושה מאמר על "איזה סוגי קידום אתרים יש". ובו אני אשים תוכן מעניין שיעניין את הגולשים כמו שצריך. כמובן שיהיה עם המון מילים בפנים מכיוון שזה מאמר שמדבר על קטגוריה ולא על משהו מאוד ספציפי, כמובן שיקח לו קצת זמן להתקדם בגוגל כמו שצריך ובמיוחד אם מדובר בתחום עם תחרות גבוהה.

  • מאמרי תשובה לשאלת הגולש

אנשים אוהבים לשאול את גוגל שאלות, ולא תמיד כותבים מילים גנריות. למשל הם לא יכתבו "קידום אתרים", אלא איך לקדם אתר בגוגל? והמטרה שלנו היא לתפוס את כל סוגי השאלות האלו. תזכרו שלפעמים הביטויים האלו שהם זנב ארוך בעצם, יש בהם הרבה פחות חיפושים אבל כוונת הגולש שם גבוהה, ולכן הסיכוי שהגולש הזה יהפוך ללקוח היא הרבה יותר גבוה מאשר אם נתמקד רק במילים הגנריות. ואלו תכנים שיכולים להתאנדקס מהר יותר בגוגל.

  • מאמרים ויראליים

אלו מאמרים שהם קצת יותר מעניינים ונועדו להשאיר את הגולש באתר ולא דווקא להתמקד במילות מפתח. תזכרו שחלק חשוב מתהליך הקידום בגול הוא חווית משתמש, וברגע שאתם שמים תכנים מעניינים שקשורים לתחום שתרצו לקדם אבל לא דווקא עם מילות מפתח ספציפיות, גוגל תעריך את זה ותקדם אתכם כמו שצריך כי האתר שלכם הוא לטובת הגולש.

תמיד תזכרו שבחוץ לארץ התחרות על כל דבר כולל התכנים במאמרים היא הרבה יותר קשה, ואתם תצרכו להשקיע הרבה יותר גם מבחינת כמות התוכן וגם מבחינת איכות התוכן. וזה כמובן עוד לפני הקישורים הטובים שתצטרכו להשיג.


הסתבכתם במשהו? צריכים עזרה בקידום העסק שלכם? פנו אלינו עכשיו – "מיכאל דיגיטל"